ویژگی های یک وب سایت خوب چیست؟
نوشته شده توسط : مد لباس

ویژگی های یک وب سایت موفق
با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری در سراسر جهان به وب سایت ها دسترسی دارند و نیاز به یک وب سایت مناسب برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود و همچنین نمایش نمونه کارها در وب، همواره نیاز به طراحی سایت مناسب بوده است. به دلیل رقابتی که در فضای مجازی وجود دارد، تنها با یک طراحی وب سایت استاندارد و همچنین طراحی منحصر به فرد، قادر خواهید بود یک وب سایت مناسب برای افزایش بازاریابی خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید یک شرکت معتبر است که بر اصول برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی سایت تسلط کامل داشته باشد.

ویژگی های یک وب سایت کاربر پسند

طراحی سایت با وردپرس موفق بدون شک به دلیل رعایت پارامترها و ماژول های ذکر شده در بحث بهینه سازی سایت است. در واقع، موتورهای جستجو به مجموعه قوانینی برای همه سایت ها نگاه می کنند که بر اساس آن سایت ها را رتبه بندی می کنند. حال سایت هایی که بتوانند این قوانین را به حداکثر میزان در سایت خود رعایت کنند رتبه بالاتری کسب می کنند و در نتیجه میزان نمایش سایت در صفحه نتایج جستجو و تعداد بازدیدکنندگان آنها نیز افزایش می یابد.هر وب سایتی باید طرحی را انتخاب کند که با توجه به صنعت محبوب باشد. صاحب سایت هرگز نباید از سلیقه شخصی خود بدون در نظر گرفتن نظرات دیگران در طراحی و چیدمان سایت استفاده کند. یک طراح سایت می تواند نقش موثری در زیبایی طراحی سایت شما داشته باشد. زیرا طراح وب سایت شما می تواند با ایده های خود یک طراحی سایت حرفه ای و زیبا در اختیار شما قرار دهد.

یکی از مهمترین نکات سرعت پردازش صفحات وب سایت شماست. زیرا اگر باز شدن کامل وب سایت شما زمان زیادی ببرد، کاربر از ادامه کار دلسرد می شود و اطلاعات به روز وب سایت می تواند در جذب کاربران به سایت موثر باشد.

تم های سایت اولین عامل جذب کاربران هستند. وب سایت هایی با موضوعات جالب همیشه با تعداد زیادی از کاربران روبرو هستند. به عنوان مثال، وب سایت های سرگرمی همیشه بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کنند. البته این سایت ها فعالیت اقتصادی خود را نیز به صورت مخفیانه انجام می دهند. یعنی بخشی از سایت به تبلیغات اختصاص دارد. اما به دلیل محتوای سرگرمی، برای تعداد زیادی از کاربران محبوب هستند.به طور کلی، ویژگی های یک وب سایت موفق در زیر شرح داده شده است:

طراحی سایت باید دقیق و حرفه ای باشد تا کاربران را جذب کند.

طراحی وب سایت باید متناسب با نوع فعالیت تجاری دستگاه باشد تا کاربر بتواند در یک نگاه موضوع وب سایت و اهداف آن را درک کند.

· چیدمان قسمت های مختلف باید استاندارد باشد تا کاربر بتواند به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشد.

· فونت استفاده شده در سایت باید مناسب باشد. زیرا اگر از فونت خیلی بزرگ یا خیلی کوچک استفاده کنیم وب سایت را شلوغ نشان می دهد و کاربر را گمراه می کند.

· استفاده از تصاویر متحرک و جلوه های بصری می تواند یکی از عوامل جذب کاربر باشد، لذا استفاده از این عناصر در طراحی وب سایت توصیه می شود.

· وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که اطلاعات گوشی های موبایل و تبلت ها را به درستی در اختیار کاربران قرار دهد.

در نهایت برای افزایش بازدید از سایت، باید سایت را در اینترنت تبلیغ کنید. بهینه سازی سایت و تبلیغات اینترنتی در سایت های پربازدید از بهترین راه های تبلیغات اینترنتی می باشد.لازم به ذکر است که تبلیغات متمرکز و موثر یکی از ارکان موفقیت وب سایت می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: